Πέμπτη 1 Μαΐου 2014

Όλα μέλισσας καμώματα!!!!!

Καλό μήνα φίλοι μου,

ο μήνας μπαίνει δημιουργηκά.... ήρθε επιτέλους η στιγμή να φτιάξω τις κεραλοιφές μου τα σαπουνάκια μου, τα κεράκια μου, τα lip balms και φυσικα το ρακόμελό μου!! Τα υλικά είναι όλα έτοιμα...ξεκινάμε λοιπόν!!!



Σήμερα λοιπόν λόγω της πρωτομαγιάς δεν δούλευα οπότε....βουρ στην κουζίνα...προτεραιότητα οι κεραλοιφές μου... έφτιαξα λοιπόν 3 ξεχωριστά είδη κεραλοιφών...


Κεραλοιφή για το κρυολόγημα...με αιθ.έλαιο πεύκου ευκάλυπτου και μέντας....


Η αγαπημένη μου κεραλοιφή...για εγκαύματα, σπυράκια και μικροεκδορές....


Και φυσικά η γνωστοί σε όλους σας σπαθοαλοιφή....η θαυματουργή αυτή κεραλοιφή με βαλσαμέλαιο και βάμμα πρόπολης!!
 
 
Δεν θα μπορούσα βέβαια να ξεχάσω και τους καλούς μου φίλους... έτσι ετοίμασα μικρά δειγματάκια με τις κεραλοιφές μου....
 
 
 
Λοιπόν φίλοι μου πως σας φαίνονται οι δημιουργίες μου? Όλα μέλισσας καμώματα φυσικά.....
 

 


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου